25 Aralık 2009 Cuma

Var mı Arttıran?

Basın'ı netten takip ediyorum ve şuan birgün demek bile yanlış olacak, sanırım bir kaç saat içinde Beşiktaş'ın kaleci transfer adedi: 3. İlerleyen saatlerde heran artabilir heran herşey olabilir. Önce Serkan Kırıntılı iddiası ortaya atıldı. Sanmıyorum Ankaragücü'nden ayrılıp bize geleceğini... Diğer isim Murat Şahin oldu ve Beşiktaş için göreve hazır olduğunu dile getiriyor basınımız. 3. kaleci ise Ömer Çatkıç'mış. Hatta görüşmelere başlandığıda yazılıyor. Tamam görüşmeler yapılabilir. Transfer döneminde de böyle haberlerin çıkması gayet normaldir. Fakaaaaatttt. Seçim sürecine girmiş bir Beşiktaş var ortada. Başarısız transferler ile eleştirilen bir başkan ve başkan adayıda mevcut. Bunlar göze alındığında, olurda yanılıyorum belki, Yıldırım Demirören'in başarısız bir isim daha alacağını pek sanmıyorum artık. Ha tabi egosunun ağır bastığıda bir gerçek sayın başkanın. Nefsine yenik düşerse bakarsınız 3 kalecide transfer edilmiş olur... Bu aşamada da basının yaptığı transferlerin doğruluğunuda teyit etmiş olur Yıldırım Demirören...

Ha birde Sezer Öztürk meselesi gündemde. İlerleyen günlerde illaki haberin yanlış yada doğru olduğunu öğreneceğiz. Bankasya'da yılın futbolcusu seçilen Sezer Öztürk hakkında taa 2005'de ekşi'de atılan bir entry ile karşılaştım. Buradan 2005'deki entry'e ve buradan da hakkında yazılanlara bakabilirsiniz.

Ben bu yazıyı yazarken bir haber daha çıktı... Denizlispor'un genç kalecisi Cenk içinde atağa kalkmışız. Denizlispor Yusuf, Erhan Güven ve bir miktar para istiyormuş. Veririz abi ne olacak yani... Fakat olurda Cenk ve Sezer Öztürk gelirse Beşiktaş'a, istediği halde Mustafa Denizli'nin oynatmama gibi bir huyu var  genç oyuncuları. Karşılaşılacak olası durumda budur. Alırız oynatmayız. Bknz: Erkan Zengin.

Ps: Erkan Zengin'i google görsellerde arattığımda, Beşiktaş formalı resimlerinden çok eski takımı Hammarby formalı fotoğraflarını görmek çok üzücü.

Hiç yorum yok: