24 Şubat 2010 Çarşamba

Tavsiye; Give 'em Hell, Malone

Filmler hakkında pek yorum yapmak gibi bir becerim yok. Hele ki Cineshoot 'un olduğu ortam da bu iş zaten bana düşmez :) Bir filme takılı kaldım ki, ikinci sinema filmi de geleceği için "tüh, keşke bitmeseydi" demiyorum peşinen söyleyeyim.

Bu filmi izleyeli yaklaşık bir buçuk ay oldu. Fakat sinema sitelerinde dolaşırken filmi 1 kişi dahi olsa izletebilmek için bir şey yapmayı düşündüm ve en doğrusu blog'da yer vermek oldu. Biraz mafya vari, biraz tek tabanca bir adamın maceralarını konu alıyor film. Daha doğrusu ailesi öldürüldükten sonra içki ve Malone'un kirli işlere bulaşması ile farklı bir boyut alıyor hikâye.. Kısa özeti olarak;
Ailesinin öldürülmesinden sonra kiralık katil olan Malone (Thomas Jane) Bir Teslimat Sırasında Çıkan kanlı Çatışmadan sağ kurtulur. Teslimatta ki Çantayı açar ve kendisine tuzak kuranların peşine düşer...
Zaten olay bundan sonra gelişiyor. Çanta'dan çıkana dikkat edin derim. Filmin imdb'de aldığı puan 6.2/10. Sinemalar.Com'da verilen puan 5.9/10. Puan açısından biraz vasat, vasattan gıdım üstte diyebilirsiniz ama izlemeden karar vermeyin. Ben yüksek puan alan filmler ile pek ilgilenmem. İzlerim ama sıkar nedense... Kendi açımdan değişik bir analiz :) Sinema eleştirisi olarak değil, tamamen başlıkta dediğim gibi "tavsiye ediyorum" zaman çalan filmlerden olmadığı için...

Filmden kareler ;




Hiç yorum yok: