23 Mart 2010 Salı

Yorumsuz

Yer:Çamlıca
Mevki:Coşkun Kolejleri
Yaş Grubu:7-16
Konu:Genç Nesile Spor Adına Ne Yapabiliriz.
Toplantı bitiyor.
Öğrenci kardeşlerimiz bahçede İstiklal Marşı için sıraya girmişler.
Aşağı yukarı 2000 kişi.
Bizde okul müdürü nezaretinde
Nezaketen
Kardeşlerimize bir merhaba için
Bize ayrılan platforma çıkıyoruz.
F.bahçeli arkadaşlar takdim ediliyor.
Kuvvetli bir alkış
G.Saray
Yıkıldı ortalık
Sıra bize geliyor.
Beşiktaş Çarşıdanda...
Lütfen bir 50 kişi
Kaynar sular döküldü başımdan aşağı

Yer:Kartal
Mevki:Doğa Koleji
Yaş Grubu:11-15
Konu:Yetimler Gülümsemek İster
Paneldeyim.
En az 200 kişi var.
Bayağı bir konuşuyorum.
Sonra nereden aklıma geliyorsa
Soruyorum
Aranızda ne kadar fenerli var?
Yarısı el kaldırıyor.
G.Saraylılar
Öbür yarısı
Neler oluyor yahu derken
E-ee Beşiktaş
Bir kaynar suda oradan yiyorum iyimi
Abartıyorsam namerdim.
3 kişi
Yazıyla üç.

Yer:Nişantaşı
Mevki:Fevziye Mektepleri
Okuldaki öğrenci,veli,öğretmenler arasında yapılan anketle yılın taraftarı seçilmişiz.
Ödül verecekler
Bende almaya gidiyorum.
Yapılan o ankete bir istatistik daha çıkıyor ortaya
Okulun 4/3 ü G.Saraylı.
Sevinsekmi,Üzülsekmi
"Muamma"

Yer:Balmumcu
Mevki:Ata Koleji
Bir arkadaşımın çocuğu orda okuyor.
Sınıf 22 kişi
Çocuk akşamları babasına veryansın ediyor.
Çocuk yüreğiyle
5 kişilermiş sınıfta
Beşiktaşın 5 i

Lafın belini kırarsak
Yani
Gerçek o ki bilinçli politikalarla Beşiktaşlılığı bitirmeye çalışıyorlar.
Bu çocuklar 15 sene sonra
Kurum ve kuruluşların başına geçecek.
F.Bahçeli ve G.Saraylı kadrolaşma
İster bürokresi alanında
İster sportif arenada
Bütün mevkilere hükmedecek.

Sizde kavga edip durun kardeşim.
Tribün kavgası yapın
Koltuk kavgası yapın
Birbirinize ihanet edin
3 kişi yanyana gelemeyin
Yükselen değerlerinizi alaşağı edin.
Kavga edin kardeşim

Bak eloğlu neler yapıyor
Siz uyuyun kardeşim.
"Renkli" Rüyalar

Alen Markaryan'ın Forzabesiktas.com'da yazdığı bir yazı... Gerçekten yorumsuz. Blog'da bulunsun istedim. Ulaşabilene ulaşşsın ki gözler "şaşı"lıktan kurtulur belki...

Hiç yorum yok: