1 Aralık 2009 Salı

Karadeniz'in Güneş'i


Şenol Güneş... Kendisine efendiliğinden ve milli başarılarından dolayı büyük bir saygı duyuyorum. Keza benim için Fatih Terim'den daha başarılı bir isim. Trabzonspor ile anlaşma sağladı sanırım imzayıda atacak. Artık Trabzonspor'un hocası yeniden Güneş...Trabzonspor'un taraftarında büyük bir sabır var, yada bende böyle bir izlenimleri var. 27 yıldır şampiyonluk göremeseydik (15 yıl görememiş büyüklerimiz ama bizlerde yaş itibari ile sayılı şampiyonluklar gördük) ne halde olurduk diye düşünüyorum.


Kariyerine bakıldığında hem futbolcu olarak hemde teknik anlamda gerçekten saygı duyulacak başarıları var. Kısır milli takım adına ve Trabzonspor'un başarılarında hep onun adı var. Buradan kısa özetini görebilirsiniz merak ettiyseniz.

Trabzonspor'un yöneticileri yerinde olsam diyorum, Şenol Güneş hoca ile kafadan 7 - 10 yıl arası bir sözleşme imzalamayı göze alabilirdim. Türkiye'de şartlar buna elverişli değil tabii ki. Fakat bunu başarabileceklerini düşünüyorum. İlk uygulama Trabzonspor'a daha çok yatkın bence... 7 yıllık sözleşmenin ardından 2 - 3 yıl başarı adına pek bişey beklemeyip, hesap sorma aşamalarının bunun akabinde olması daha mantıklı olur. O zaman Trabzon için gerçek Güneş doğmuş olur...

Şimdiden hayırlı olsun Trabzonspor camiasına...

3 yorum:

SirEvo dedi ki...

2-3 maç yenilsinler Güneş'i de gönderir bu adamlar..

besiktAsiruh dedi ki...

gönderirlerse sittin sene birşey olmaz artık trabzondan. Mucize gerek en azından bir ziraat kupası için bile. Ama sanada katılıyorum SirEvo, aynı film tekrar edicektir trabzonda...

Aram dedi ki...

Trabzona bişey gerekte sanırım dediğin gibi mucize gerek...