5 Aralık 2009 Cumartesi

Yanlış Aşı Meyve Vermez...

Rotasyonel hareketler ile 2 puanı İnönüde bıraktık. Bu kez aşı tutmadı... Keza aynı meyve değildi aşılanan bu büyük ağaca... Çünkü Dinen de yasak ayrı meyveyi aşılamak... Mustafa hoca bunun farkına 71. Dk.'da vardı fakat güneş görmeyen yere tutturdu dalı... O da tutmadı.

Nobre şu takıma gelen en büyük felaket bu sezon. En son 256 gün idi sanırım, şimdi bi 14 gün daha eklersek, oldu sana 270 gün. Bir yıla ramak kaldı "gol" atamıyor bu arkadaşımız. Farkında olmak 71. Dk.'da işe yarar yaramasına, yanlış dalı kesmezsen hoca. Tam Nobre çıkacak diye beklerken çıkan isim Fink oldu. Nihat oldu. Nihat için ayrı ayrı teraneler okumayacağım. Her taraftan belli milli takımda Fatih Terim'in çalıştırdığı... Tek forvet ısrarını çözememe gibi bir sorunum var, 71'den sonrada 3 forvet oynatma sorunum anlıyor musun beni? Geçen sezon'un tekrarı oldu bir nevi. Liderliği alacakken takıldık. Çok iyi hatırlıyorum "Bobooo, Bobooo" seslerini...

İlk yarı gayet baskılı oynayan takım, 2. yarı ne olduysa isabetsiz paslar, kısa toplar, amaçsız ataklar ile sahneye çıktı. Şaşırmamak mümkün değil. Tabata gereksizliği ise nedir anlayamıyorum. Hani bu takımda her oyuncu hazır olacaktı? Hiçte öyle gözükmüyor değil mi? Babamın söylediği gibi "9 kişi oynuyoruz oğlum, ne baskısı?" Hadi oradan diyemedim.

Diyarbakır için güzel bir sonuç oldu, keza kendileri 100.yılımızda da bize tek çelme takan takımdı. Ayrıca bende olsam yatardım diyemiyorum. Diyarbakırlı futbolcu arkadaşların yaptıkları resmen tahrik ve suçtu. Keza buna önlem alınmalı, futbol'un yatarak oynandığı yer Çim Saha'lar değildir benim bildiğim. 8 maçlık galibiyet serisini onlar değil biz bozduk aslında. O kadar sıkıntılı maçlar sonrası bu maçı normal bir "fire" olarak göremiyorum, görülmemeli... Yanlış oyuncu seçimleri bize beraberliği getirdi. İlk yarı 3,4 olacakken Nobre devreye girdi. Ciddi rakiplerimize karşı oynadığımız oyun ilk yarıydı. 2. yarı etkili olsakta amaçsız bir görünüm vardı santraforumuzda... 

Tribünlerde ırkçı söylemlerin olmaması gayet yakışır cinstendi Beşiktaşımıza. Sanırım Diyarbakırspor'lularda alkış tuttular bu duruma. Fakat istiklâl marşımızda neden ayrı bir tavır sergilediler, sergilerler ve bunun karşılığında diğer takımlar o tezahüratı yaptıklarında ne kadar suçsuzlar bunu da vicdanlar cevaplar kannımca...

1 yorum:

Aram dedi ki...

Sayın Mustafa Denizli Nobreyi artık oynatma huzur ver taraftara.. Nihatın solda Tellonun sağda oynamasıda komik ötesi bişeydi bu Telloyu neden solda oynatmazsın be hoca..kimbilir daha ne fantazilerini göreceğiz senin.Benim gibi bi çok kişinin beğenmediği Serdar Özkanın oynamasından yanayım o oynayınca hiç olmazsa takımda bi denge olusuyor sağda oynayınca ekremde sola geçiyor ortasaha derli toplu görünüyor.Berabere kaldık diye bunları soylemiyorum 8'de 8 yaparkende eleştiri yapiyorum özelikle oyuncu seçimleri ve oynadığı yanlış mevkilerden dolayı Dünkü maçı tek skorla kazanacağımızı düşünüyordum diyarbakırspor yaslanan bi takım.ama hocanın fantazileri yüzünden galibiyetten olduk.Gelelim tribünlere Diyarbakırspora yapılan ırkcı faşizanca tezahuratlara şiddetle karşıyım bende..Diyarbakır şehrininde benim hayatımda önemli yere sahip..İstanbul dan sonra en begendiğim en sevgiğim şehir Diyarbakırdır.Ama Pascal'ında dediği gibi benim Dinimde Beşiktaş Milletimde..Burda söz konusu Beşiktaş! Diyarbakırsporu Tribüne Çağırıp morel vermicektik, normal bir anadolu takımıyla oynuyormus gibi bu maçıda oyle görmeliydik. Irkcı tezahüratlar olmicaktı zaten tribünde, Diyarbakırsporuda tribüne çağırmamızada gerek yoktu zaten.
Yanlış yaptık onlara iyi morel verdik onlarında bu morele ihtiyacı vardı..
Pek inancım kalmasada artık hocanın CSKA maçında oyuncu secimlerine oynadıgı mevkilere dikkat etmesi fantazi aramamasını umut ediyorum