26 Eylül 2010 Pazar

Asla Pes Etme



Antalya maçının sıkıntılı geçeceğini düşünmezdim. Yani bir yanda bahtı bize tutmayan Antalyaspor, bir yanda da Beşiktaş'ın form grafiğine bakınca doğal olarak favori çıkıyor Beşiktaş maça. Yıllar sonra atik bir takım izlemenin keyfini yaşarken bir yandan ilk yarıda gol gelmemesi ikinci yarının çetin geçeceğinin habercisi oldu. Ben böyle takıma hayran olmakla beraber eleştiri yapan insanları anlamıyorum.

Bu noktada gördüğüm yorumlar beni şok ediyor. Dün akşam için Necip'in oyuna pek müdahil olmadığından dem vuran taraftarlarımız, Nihat'ın formsuzluğundan şikayet etmelerine rağmen, Nihat'ın oyuna girmesini düşünmekteydiler... Hani sonra iyice bağları koparmaksa maksat açık ve net söylemeli insan. Beşiktaş'ta alternatif isimler var elbet ama bu Necip yerine Nihat olamazdı.

Atik futbola karşı aksayan yerlerde olmadı değil. Hilbert'in biraz eksik kalması sağ tarafı aksattı. Keza Antalyaspor'un sayılı ataklarıda bu noktadan oldu. Sanırım Hilbert Ocak yolcusu gibi geliyor bana. Ya da o süre zarfında kendisini biraz daha geliştirmeli... Yoksa kötü bir futbolcu olduğunu asla iddia etmiyoruz. Hakan Arıkan ile talihsiz bir olay yaşadılar. O noktada suçlu kim bilinmez ama Hakan ve Hilbert'in maç sonrası birbirlerine sarılmaları hatalarını anlamaları görülmeye değerdi. Bu adamlar Yürekleriyle oynuyorlar farkında mısınız?



Yediğimiz golde birazda Hakan'ın elinde olmayan hatası yok değildi. Çünkü dikkat ettiyseniz, Beşiktaş bu yıl oynadığı tüm maçlarda sistemin getirisi olarak defansif yönde zaaflar sergiliyor. Defansın Orta Saha'ya yakın kurulması sebebiyle boş kalan alana hareketlenen kalecilerde doğal olarak böyle hatalara gebe kalıyorlar. Sanki defansın son adamı görevinde oynarcasına hareket ediyorlar. Bu sadece Hakan için değil, Cenk içinde böyle... 

Bobo'nun muhteşem 2 golü ile Ernst'in Gutivari paslarıyla dün geceden mutlu ayrılan taraf biz olduk. İbrahim Üzülmez'in azmi, Toraman'ın hırsı, Ernst ve Necip dinamitleri ile patlamaya hazır Quaresma beklerken Bobo'nun Antalyaspor'a karşı boş geçmeyeceğini düşünmemiştim.

Beşiktaş'ımız dün 3 puanı cebine sıkıntılıda olsa koydu. Bundan sonraki maçlarda da "Asla Pes Etme"yeceklerini düşünüyorum. Yıllardır özlediğimiz beklediğimizde bu değil miydi?..

Hiç yorum yok: