2 Kasım 2009 Pazartesi

Şampiyonlar Ligi: Beşiktaş - Wolfsburg


Yarın zor olucak, zor geçicek... Sakat oyuncularımızın yokluğunu aratmayacak alternatifler mevcut fakat ne derece aşı tutucak o da tarafımdan düşündürücü... Wolfsburg teknik direktörü Armin Veh, Beşiktaş için çok önemli diyor. Sayın Mustafa Denizli açısındanda bu böyledir şüphesiz. Yaptığı basın toplantısında da oldukça doyurucu konuşmalar yaptı. Fakat Mustafa hoca bu diyesim geliyor...

Sanırım kaleci Rüştü yarın akşamki karşılaşmada hazır olacak. Diğer sakat oyuncularımızdan Nihat Kahveci'nin karşılaşmada forma giyemeceği netlik kazandı. Nihat'ın oynamasını istediğim kadar, bir yandan da dinlenmesi kendisinede faydalı olacaktır kanısındayım. İbrahim Toraman, İsmail Köybaşı ve Tello oynayabilecek durumda oldukları haberini aldım. Sanırım Mustafa Denizli 2. yarıda Tello'dan yararlanabilir. Kesin kadro konusu yarın netlik kazanacağı aşikar. Bobo'nun görev alacağına seviniyorum kendi adıma. Güzel bir gol ilede beklentimi boşa çıkarmayacağını düşünüyorum.

Eğerki ileride basarsak bu takıma karşı, sağlam kapanan defansımız ile kontra ataklarınıda bastırabileceğimizi düşünüyorum. Hatta ligde bile ileride basmama konusunda, aslında sıkıntımızın büyük çoğunluğunun bu konudan kaynaklandığını görüyorum. Wolfsburg'un 2 bilemedin 3 futbolcusu kilitleri açıcak kapasitede. Bu oyuncuların yakasına 90 dk. yapıştığında çaresiz kalacaklarıda ortada... Almanya'daki gibi oyunun temposunu Wolfsburg'un belirleyeceği bir maç olmaması dileği ile...

Bir senin için güldüm.... Bir senin için öldüm... Sar yüreğini yüreğime...

Saldır Beşiktaşım !

Tarih: 03.11.2009
Saat: 21:45
Stad: İnönü
Hakem: Alberto Undiano Mallenco
Yayın: Star Tv

Hiç yorum yok: